Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας

για Παιδιά και Νέους

Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2007

Συνέντευξη από το μεγάλο Ζιζάνιο

Ζ: Ποια είσαι , από πού και γιατί ήρθες εδώ;

Χ: Είμαι η Χρύσα Ξανθοπούλου, από τις Σέρρες και τα 3 τελευταία χρόνια σπουδάζω εδώ (Πύργος-ΤΕΙ)

Ζ:Μας ρώτησες;

Χ:Δεν ήξερα , να κάνω αίτηση {έπρεπε τελικά}

Ζ: Αυτή την εβδομάδα έχεις πατήσει καθόλου στο ΤΕΙ;

Χ: Αναγκαστικά… Τα εργαστήρια είναι υποχρεωτικά {βαριέμαι..}

Ζ:’Ηθελες από καιρό να φας τη θέση του πρώην αρχισυντάκτη σου; Του Νίκου;

Χ: Είναι αλήθεια πως θα ήθελα να συνεργαστώ με τον Νίκο αλλά λόγω των υποχρεώσεων του δεν μπορούσε να βρίσκεται και τις δυο εβδομάδες {από σπόντα είμαι εδώ, Νίκο σ’ αγαπώ.. γλειψ, γλειψ}

Ζ: Σε αγχώνουν οι υποχρεώσεις της εφημερίδας μας;

Χ: Με αγχώνει ο συνδυασμός όλων των υποχρεώσεων μου {δεν μπορώ, κουράζομαι}

Ζ: Πώς αντέχεις την όλη κατάσταση του Ζιζανίου;

Χ: Είναι αλήθεια ότι κουράζομαι γενικά απλά μ’ αρέσει { Είμαι μαζόχα τελικά}

Ζ: Πώς έγινε η πρόταση για τη θέση αυτή;

Χ: Μέσω τηλεφώνου. Ο κ Σακκούλης με αφορμή το ταξίδι μου στη Γαλλία, μου τηλεφώνησε και μου είπε να επισκεφθώ τα γραφεία του φεστιβάλ. { Ήταν μεσημέρι 14:32 και με ξύπνησε μετά από αχαλίνωτο ξενύχτι }.

Ζ: Σου έχουν κάνει ποτέ πρόταση γάμου;

Χ: Ναι… αλλά δεν ξέρω αν ήταν σοβαρή πρόταση {μεθυσμένος θα ήταν}

Ζ: Είσαι διαθέσιμη;

Χ: Ναι {694… τα υπόλοιπα στο υπόγειο της νομαρχίας}

Τέλος

ΥΓ: Οτιδήποτε βρίσκεται μέσα σε αγκύλες είναι καθαρά σχόλια ζιζανίων…

Νίκος Μπαλάσκας

Νάσια Χατζηαλεξάνδρου {Χατζηλαζαρίδου}

Νατάσα Μιχαλοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια: