Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας

για Παιδιά και Νέους

Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2007

Το νερό φουσκώνει

Το τετράγωνο της υποτείνουσας ενός ορθογωνίου τριγώνου ισούται με το άθροισμα των τετραγώνων των δύο κάθετων πλευρών και η ζωή είναι ωραία. Φαντάζομαι ένα παιδί να μετράει τα άστρα όταν ο λύκος δεν είναι εδώ. Οι κάλτσες του Γιώργου, βρωμούσαν ενώ σκόνη, βιβλία και όνειρα στοιβαγμένα με περιτριγυρίζουν κι εγώ τρέχω να ξεφύγω… να χαθώ. Ξυπνώ και πιάνω τον εαυτό μου να ζητιανεύει για λίγα ψίχουλα αγάπης σε μια ξιπασμένη κοινωνία που με βυθίζει βαθιά μέσα στην άβυσσο της ψεύτικης ζωής… είπε και χάθηκε στο δάσος. Παρεμπιπτόντως ο καιρός σήμερα είναι χάλια. Γι αυτό και η μέλισσα έχασε την επικοινωνία με τον πύργο ελέγχου και στούκαρε στο δέντρο. Ο δρόμος του σκηνοθέτη είναι γεμάτος φιλμ, ταινίες και γιαούρτι… Παρ’ όλα αυτά δε μ’ αρέσει να με δένουν γιατί έχω κλειστοφοβία… ZDOING!!! Όσον αφορά το φαί ούτε η κρέπα με λευκή σοκολάτα με ενθουσιάζει ούτε η ιδέα να πάρω το φαγητό στην τουαλέτα… Βρωμάω τσιγαρίλααα!! Έλεος πια! Εγώ μια σοκολάτα θέλω να πιώ.. είπε και χάθηκε στο δάσος όπου τρία πουλάκια κάθονταν δίπλα στο εργαστήριο του Miomir που είναι υπέροχο. Ζαμπόν. Γιατί μια καλή ταινία χρειάζεται ένα καλό σενάριο. Είναι super duper καλό σαν την πρώτη φορά. Έχετε δοκιμάσει ποτέ κρέπα με λευκή σοκολάτα; Άντε κουρέψου ρε Μάριε! ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ, πρέπει πάντα να σκεφτόμαστε πριν μιλήσουμε, ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗΣ. Η ζωή είναι μια μεγάλη πατάτα και η αδελφή μου, μου σπάει τα νεύρα. Κι όλα αυτά, γιατί είμαι ο καπετάνιος της ζωής του Χάρι Πόττερ. Στη συνέχεια, όπως άνοιγω την πόρτα για να βγω απ’ το ελικόπτερο, σκοντάφτω σ’ έναν πλάτανο και πέφτω κάτω. Ζεγκρί!!! Αγαπώ το κοτόπουλο.

Attention!!!!! : Αν καταλάβατε κάτι απ’ τα παραπάνω, στείλτε μας δήλωση συμμετοχής, στα υπόγεια της Νομαρχίας.

Η συντακτική ομάδα. ( Mwahahahahahaha!!! )

Δεν υπάρχουν σχόλια: